Saturday 1 October 2016

GEMPAR!!! Penampakan Wanita Bunian Dirakam Secara Tak Sengaja Dalam Operasi Mencari di Gunung Lambak Kluang





GEMPAR!!! Kelibat wanita bunian bertudung dan berbaju putih bersih seperti pengantin kelihatan berada betul-betul di sebelah seorang anggota polis berjaya dirakam secara tidak sengaja.
GEMPAR!!! Penampakan Wanita Bunian Dirakam Secara Tak Sengaja Dalam Operasi Mencari di Gunung Lambak Kluang
Operasi mencari seorang anggota polis berpangkat Lans Koperal yang hilang  ketika mendaki Gunung Lambak kira-kira 5 petang, kelmarin masih diteruskan.

Namun begitu satu gambar yang menggemparkan telah dikongsikan di laman facebook tentang terdapatnya satu kelibat wanita bertudung dan berbaju putih bersih seperti pengantin kelihatan berada betul-betul di sebelah seorang anggota polis berjaya dirakam secara tidak sengaja.

Keadaan yang licin dan berhujan apa lagi di kawasan berhutan dan pada aras yang tinggi Gunung Lambak sudah pastinya bukan lah gambar photoshoot pengantin dijalankan di situ.

Menurut beberapa orang kemungkinan ia adalah merupakan bunian. Tidak diketahui kesahihan gambar tersebut, namun ada yang menegaskan gambar tersebut adalah asli dan bukan diedit menggunakan persian Photoshop.



Lans Koeral Norhisyam Abdullah, 30 adalah anggota polis yang bertugas di Balai Polis Sri Lalang Kluang

Menurut Ketua Polis Daerah Kluang,Asistan Komisioner Muhamad Laham, 
pasukan mencari dan menyelamat dengan kekuatan 18 anggota Polis, sembilan anggota Bomba dan Penyelamat, lima anggota Angkatan Pertahanan Awam, dua anggota Majlis Perbandaran Kluang dan 10 orang awam telah dikerahkan sejak 8.30 pagi. 

Setakat ini masih belum dijumpai lagi.


EmoticonEmoticon