Saturday 1 October 2016

Danok Di Thailand Ibarat Syurga Dunia Di Kalangan Lelaki Dari Malaysia

Danok Di Thailand Ibarat Syurga Dunia Di Kalangan Lelaki Dari Malaysia

Sebut sahaja nama Danok, ramai yang mengetahui di manakah terletaknya pekan danok ini. Terkenal sebagai sebuah pekan yang penuh dengan pelbagai aktiviti sosial yang melampui batasan. Pernah penulis berbual dengan salah seorang pelancong dari Britain, dia kata “This is Heaven..!!”
Terletak berdekatan dengan sempadan Malaysia-Thailand, sebaik melangkahkan kaki ke tanah Thailand, anda sudahpun sampai di Pekan Danok. Itulah keistimewaan Danok kepada golongan pelancong yang rata-rata datang ke sini menginginkan keseronokan. Apa yang mempengaruhi golongan belia khususnya sehingga bergolok-gadai semata-mata nak ke Danok?
Destinasi Danok, Thailand Ibarat Syurga Dunia Di Kalangan Lelaki Dari Malaysia 1
Danok memberikan kepuasan keseronokan yang tak terhingga, bermula dengan tawaran penginapan yang amat berpatutan bermula dari serendah RM30 sehingga RM100 mengalahkan hotel di Malaysia! Itu permulaan yang mampu menarik pengunjung mahupun pelancong yang ingin bermalam di Pekan Danok.
Kepada yang inginkan seks, ada yang menawarkan perkhidmatan serendah rm30 untuk sepermainan. Untuk lebih keseronokan, pelanggan boleh mendapatkan harga pada sekitar rm150-rm200 sehari semalam. Dimana-mana sahaja perkhidmatan seks ini boleh didapati, sama ada di pusat seks yang dijaga oleh bapa ayam, spa mahupun di kelab atau disko, malah di pusat karaoke juga menawarkan perkhidmatan seks.
Destinasi Danok, Thailand Ibarat Syurga Dunia Di Kalangan Lelaki Dari Malaysia1
Yes Club, Thai-Malaysia Border Town, Dannok, Thailand.
Boleh dikatakan bersepah di mana sahaja asalkan mahu seks, pasti ada yang akan mendampingi anda. Ada bapak ayam yang memanggil-manggil anda menwarkan perkhidmatan seks, malah jangan terkejut perkhidmatan bawa pulang pun ada ditawarkan dan ‘pakai dahulu bayar kemudian atau hutang sekalipun ditawarkan.

Purata seorang lelaki berkereta dari Kuala Lumpur ke Dannok

Tol = RM 124.00 pergi balik
Petrol = RM 150.00 pergi balik (1.5cc,jarak 940KM )
Bilik = RM 120.00 3H2M
GRO = RM 500.00 2Malam
Makan = RM 320.00 9 kali berdua
Shopping utk GRO RM 150.00
Karaoke RM 200.00 2 Malam
Tip RM 200 2 Malam
Bir RM 200.00 2 Malam
Lain Lain RM 100.00 3H2M
Jumlah Ekonomik RM2064.00 3H 2M
Ini bermakna RM1000.00 di berlanjakan oleh lelaki Malaysia setiap malam di Dannok.Purat satu malam,Pekan Dannok di kunjung lebih beribu rakyat Malaysia ke sana. Cuba anda congak?
Destinasi Danok, Thailand Ibarat Syurga Dunia Di Kalangan Lelaki Dari Malaysia4
Street candids, Dannok, Thailand.
Masyarakat Malaysia kebanyakan memandang rendah terhadap rakyat Thailand terutama gadis atau perempuan. Mereka menganggap gadis Thai macam tidak bermaruah.TETAPI mereka lupa dengan perangai mereka ketika di Thai mencari hiburan.Maruah mereka lebih rendah dari binatang.
Ada pihak berkuasa Malaysia mengambil kesempatan keatas gadis Thai yang menghadapi masalah dokumentasi di pintu sempadan.Meminta duit kopi adalah perkara biasa.Ada yang lebih berani meminta habuan seks.Yang menjadi persoalannya rata rata pegawai dari kalangan Melayu Islam. Mereka tanpa segan silu berlaku sumbang pada masyarakat Islam Thai dengan kuasa yang ada pada mereka.


EmoticonEmoticon